fbpx

Wij zijn ilovework

Een video productiebedrijf met een menselijke maat

We maken video’s voor jou!

Ilovework is hét videocontentbureau dat merken en organisaties helpt om een gewenst gevoel los te maken bij de kijker, zodat zij met hun merk verbinding kunnen maken met de klant. Wij zijn gespecialiseerd in webseries en staan bekend om de menselijke factor in al onze video’s.

“Heel vaak zie je videoproducties waarbij de mensenijkmaat uit het oog verloren is. Dit is leuk voor de mensen die het maken of voor de beslissers die het betalen. Maar vaak communiceren deze producties niet het juiste gevoel naar de kijker”

Samen met een enthousiast team verzorgen wij uiteenlopende filmproducties: van script tot wereldwijde screening. Meedenken is ons instinct; samen zoeken we naar de manier om het beoogde eindresultaat naar een hoger niveau te brengen. Onze klanten zijn zeer divers, omdat wij van mening zijn dat iedereen een mooi en treffend filmpje verdient.

Dit is ons team

Wij werken graag met mensen en proberen zo goed mogelijk voor iedereen te zorgen. Niet alleen met moderne apparatuur en fijne gadgets maar ook met humor en inspiratie.

Pieter Hoogland

Eindbaas

Altijd gewoon gebleven.

Miriam van ’t Veer

Manus of all

Miriam is het stralende gezicht van Ilovework.

Marieke Schoenmakers

Head of Production/Producer

Marieke is de typische producer van het stel.

Merkwaarden:

We hebben jarenlange ervaring in twee disciplines; journalistiek en videoproductie en weet wat er voor nodig is om kijkers te boeien en te motiveren om een volgende keer weer te kijken.

We hebben een brede interesse in ontwikkelingen in online videomarketing, nieuwe filmtechnieken en journalistiek. En past vanuit nieuwsgierigheid snel nieuwe technieken toe.

We kunnen ons goed verplaatsen in situaties, markten, merken en mensen. En weet het gevoel of de beleving die daarbij past over te brengen.

Vaardigheden:

Wij lopen al een tijdje mee. Eigelijk vanaf het moment dat Steve Jobs zijn Macintosh presenteerde in 1984 zijn we opzoek naar mogelijkheden om computertechnologie in te zetten als creatief gereedschap. Nu ruim 30 jaar later doen we dat nog steeds.

  • Final Cut Pro X

  • Davici Resolve

  • Youtube

  • Facebook

Context:

Emotie

Op emotioneel niveau de verbinding maken tussen merk en mens wordt steeds belangrijker. (Episodic) Videocontent zal steeds vaker en op meer momenten als middel ingezet worden om het verhaal van merken uit te dragen, om klanten te inspireren en om interactie met klanten te hebben.

Technologie

Nieuwe technologieën maken steeds meer toepassingen van videocontent mogelijk. De keerzijde van de toenemende populariteit van videocontent is dat het moeilijker wordt om op te vallen in de ‘overvloed’ aan videocontent. Personalisatie en segmentatie zijn hierbij essentieel.

Wij helpen merken en gevoel los te maken
door video’s met een menselijke maat

Wat zeggen onze klanten:

“Ik werk al jaren met ze samen. Ze zijn begonnen in een achterkamertje maar uitgegroeid tot een volwaardig video bedrijf. Voor ons produceren ze diverse items voor op TV en online. En alles in 4K natuurlijk”

Erwin van der Zande

RTL Nederland (Bright.nl en Bright TV)

“Wij zijn een reclamebureau en produceren geen films in huis. Daarvoor laten we Ilovework komen. De samenwerking gaat zelfs zo ver dat ze mijn trouwfilm hebben gemaakt!”

Albert Top

Crossmarks b.v.

“Those guys are fantastic!”

Steven Spielberg

director

“Als ik bij ze thuis kom zijn ze altijd hard aan het werken. Toch wordt me een koffie aangeboden.”

Aimie

Interieur verzorger