Wij zijn ilovework

Ilovework is hét videocontentbureau dat mensen, merken en organisaties helpt om dat ene gewenste gevoel los te maken bij de kijker. Door dat juiste gevoel te creëren met beeld versterk je op een doeltreffende manier de verbinding tussen merk en doelgroep. Wij zijn gespecialiseerd in webseries, persoonlijke interviews en staan bekend om de menselijke factor in al onze video’s.

“Heel vaak zie je videoproducties waarbij de menselijke maat uit het oog verloren is. Dit is leuk voor de mensen die het maken of voor de beslissers die het betalen. Maar vaak communiceren deze producties niet het juiste gevoel naar de kijker”

Samen met een enthousiast team verzorgen wij uiteenlopende filmproducties: van script tot screening. Meedenken is ons instinct: samen zoeken we naar de manier om het beoogde eindresultaat naar een hoger niveau te brengen. Onze klanten zijn zeer divers, omdat wij van mening zijn dat iedereen een mooi en treffend filmpje verdient.

Dit is ons team:

Pieter Hoogland

Eigenaar

Pieter is hoofd camerateam en editor. Maar ook dé technisch specialist van Ilovework.

Miriam van ’t Veer

Content Director

Miriam is inhoudelijk verantwoordelijk voor de videoproducties. Met haar achtergrond als journalist en ervaring als presentatrice helpt ze klanten hun verhaal te…

Marieke Schoenmakers

Head of Production

Marieke is onze top producer. Van begin tot eind behoudt ze het overzicht en heeft ze de touwtjes in handen. 

Merkwaarden:

We hebben jarenlange ervaring in twee disciplines; journalistiek en videoproductie en weet wat er voor nodig is om kijkers te boeien en te motiveren om een volgende keer weer te kijken.

We hebben een brede interesse in ontwikkelingen in online videomarketing, nieuwe filmtechnieken en journalistiek. En past vanuit nieuwsgierigheid snel nieuwe technieken toe.

We kunnen ons goed verplaatsen in situaties, markten, merken en mensen. En weet het gevoel of de beleving die daarbij past over te brengen.

Vaardigheden:

Wij lopen al een tijdje mee. Eigelijk vanaf het moment dat Steve Jobs zijn Macintosh presenteerde in 1984 zijn we opzoek naar mogelijkheden om computertechnologie in te zetten als creatief gereedschap. Nu ruim 30 jaar later doen we dat nog steeds.

  • Final Cut Pro X

  • Davici Resolve

  • Youtube

  • Facebook

Context:

Emotie

Op emotioneel niveau de verbinding maken tussen merk en mens wordt steeds belangrijker. (Episodic) Videocontent zal steeds vaker en op meer momenten als middel ingezet worden om het verhaal van merken uit te dragen, om klanten te inspireren en om interactie met klanten te hebben.

Technologie

Nieuwe technologieën maken steeds meer toepassingen van videocontent mogelijk. De keerzijde van de toenemende populariteit van videocontent is dat het moeilijker wordt om op te vallen in de ‘overvloed’ aan videocontent. Personalisatie en segmentatie zijn hierbij essentieel.